Miért nem működik a diétám?

Sziasztok! Először is szeretném köszönteni a sok látogatót, tegnap 239-en voltatok az oldalon. Köszönöm nektek, igyekszem érdekes cikkeket hozni. Most is egy olyan témát szeretnék nektek bemutatni, ami nagyon hasznos lehet mindenki számára. 

Rengeteg diéta jön velünk szembe manapság. Van amik működnek rövid rávon, viszont nem tudunk velük hosszútvon jó eredményeket elérni, nem is feltétlen mindig a diéta jelentheti a problémát, van amikor például egy lelki problémát kell először tisztázni magunkban vagy a motivációt kell a helyére rakni.

  1. Nincs elég motiváció: Ha nincs elég motiváció, hogy belevágj, vagy folytasd, akkor nagyon valószínű, hogy előbb vagy utóbb, de fel fogod adni. Itt tudni kell, hogy életmódot fogsz váltani és motiváljon a tudat, hogy nem csak jobban fogod magad érezni a saját bőrödben, de sokkal egészségesebb leszel, ha jól csinálod.
  2. Nem a megfelelő diéta programot választottad: Biztosan sokan hallottatok már a 90 napos diétáról, esetleg a káposzta diétáról. Ezekkel lehetséges rövid távon ‘sikereket’ elérni, de súlyos tápanyag hiány léphet fel a szervezetben, melynek következtében a leépülés és izomveszteség is lehet. Nagy esélye van annak, hogy a lefogyott kilók is vissza fognak jönni idővel. A legjobb, ha saját, személyre szabott programot követünk.
  3. Kevés mozgás: Persze, nagyon fontos, hogy az étkezésre is figyeljünk oda, viszont a rendszeres kardió mozgás is segítségünkre lehet a diéta során. Itt is figyeljünk arra, hogy pulzusunk a megfelelő céltartományban legyen.
  4. Csalónapok: Nagyon sokat hallottunk ezekről a különféle csalónapokról. Ezt sajnos egy ideig el kell felejteni, főleg a diéta elején, mert meg fog állni a fogyás. Később be lehet őket vezetni, fokozatosan és oda figyelve, de már csak akkor, ha elértük a kívánt súlyhatárunkat, persze akkor is csak mértékkel.
  5. Nem eszel eleget: Bizony, a koplalás sem megfelelő megoldás, hiszen a szervezeted automatikusan el fog kezdeni raktározni. Meg kell találni a megfelelő tápanyag mennyiséget, melyre a szervezetednek szüksége van és mellette még fogyni is tudsz.
  6. Túl nagyok az elvárások: Sokat akarunk, túl gyorsan. Ez sajnos nem működik, lassan és fokozatosan kell magunkat ráállítani egy új életmódra. Ez persze lassú fejlődést fog eredményezni, de hosszan tartó eredményt csak így tudunk elérni.

Remélem segített nektek ez a néhány pont és sikeres lehet a ti életmódváltó programotok is.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt szereti: