Tippek az ünnepekre

Bizony, bizony már csak két hét érkezik a karácsony. Általában nagyon várjuk az ünnepeket, viszont ha éppen diétázunk vagy most szeretnénk elkezdeni a diétát, akkor érdemes néhány szempontot figyelembe venni.

  • Ne karácsony előtt kezdjük a diétát. Sajnos általában ilyenkor szoktuk a leggyorsabban feladni az egészet és hajlamosak vagyunk már az elején belecsalni a diétánkba. Éppen ezért én mindig azt szoktam mondani azoknak, akik December közepén jelentkeznek nálam, hogy várjuk ki ezt a két hetet és utána kezdjünk neki.
  • Mozogj! A mozgás ne álljon meg csak azért mert itt vannak az ünnepek. Persze ilyenkor mindenki elfoglalt és most a termek is zárva vannak, de próbáljunk meg az ünnepek alatt is legalább heti háromszor mozogni egy kicsit.
  • Egészséges nasi. Ha már karácsony és persze szilveszter mindenkinek eszébe fog jutni a sok bejgli és különféle sütemények, amiket ilyenkor fogyasztunk. Érdemes ezeknek elkészíteni az egészséges, cukormentes változatát, amivel már sokat tehetünk a plusz kilók ellen.
  • Egészséges ételek: Persze könnyű azt mondani ilyenkor, hogy készítsünk egészséges ételeket, mikor ott a gőzölgő töltött káposzta az asztalon. Egy pici azért belefér természetesen, de nem szabad elfeljteni, hogy például halból is kitűnő karácsonyi vacsorát lehet készíteni, mellé pedig egy jó kis saláta is igazán laktató lehet még karácsonykor is.
  • Ha csalunk egy kicsit karácsonykor és szilveszterkor figyeljünk oda, hogy a két ünnep között próbáljunk meg visszaállni a normál étkezésünkre.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt szereti: